Polityka
prywatności i cookies Serwis prawniczy https://www.eprawohub.pl
zaświadcza o zgodności dokumentu prawnego z prawem krajowym i
europejskim, w tym przede wszystkim z przepisami RODO.
Serwis
prawniczy https://www.eprawohub.pl udziela licencji wieczystej na
przedmiotowy dokument prawny.
Wieczysty Licencjobiorca
niniejszego dokumentu tj. Agencja Wywiadowcza Wschód Krzysztof
Gorzkowski ul. Tomasza Zana 43 lok. 2.1, 20-601 Lublin, NIP:
9461189000, REGON:365163950, będący właścicielem strony
https://www.aww.org.pl/ zobowiązuje się do przestrzegania zasad w
nim ustanowionych
POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES
https://www.aww.org.pl/.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 1. Informacje ogólne
Niniejsza polityka prywatności ma charakter informacyjny.
Niniejszy dokument określa zasady prywatności na stronie internetowejhttps://www.aww.org.pl/.
.
Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane na
podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), ustawy o
ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r., ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 6
lipca 2001 r. o usługach detektywistycznych.
Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych jest Agencja
Wywiadowcza Wschód Krzysztof Gorzkowski ul. Krochmalna 4, 20-401 Lublin,
NIP: 9461189000, REGON:365163950.
Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności
i informacji mu przekazanych, a dotyczących użytkowników strony
internetowej.
Administrator z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie
środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i
organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w
szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom
nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną
modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem
obowiązujących przepisów prawa.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami z art. 5 RODO tj.
przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla
osoby, której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i
przejrzystość”)
zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;(„ograniczenie
celu”)
adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;(„minimalizacja danych”)
prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane („prawidłowość”)
przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której
dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w
których dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”)
przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych
osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem
przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych
(integralność i poufność”).
W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających
jego bieżącą działalność udostępnianych np. przez firmę Google, Dane
Osobowe Klienta mogą być przekazywane do państwa spoza Europejskiego
Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki
(USA) lub innego państwa, w którym podmiot z nią współpracujący
utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania Danych Osobowych przy
współpracy z Administratorem. W przypadku przekazywania danych z Europy
do USA niektóre podmioty tam zlokalizowane mogą dodatkowo zapewniać
odpowiedni stopień ochrony danych w tamach tzw. programu Privacy Shield
(więcej informacji na ten temat jest dostępne pod adresem:
https://www.privacyshield.gov/).
§2. Cele i podstawy prawne przetwarzania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit
a, b, i d RODO – w ramach wykonywania usług detektywistycznych, w
związku z wykonywaniem zawartej umowy z klientem oraz czynności
określonych w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 2001 r. o usługach
detektywistycznych, zwanej dalej „ustawą”.
Administrator przetwarza dane osób, zarówno Zleceniodawców, jak i
osób, o których mowa w art. 2 ust. 1 zd. 1 ustawy , z poszanowaniem art.
6, 7, 11 ustawy.M/li>
Zgodnie z art. 28 a ustawy Detektyw lub zatrudniający go
przedsiębiorca przetwarza dane osobowe zebrane w toku wykonywania
czynności, o których mowa w art. 2 ust. 1, bez zgody osób, których dane
dotyczą, wyłącznie w zakresie realizacji usługi detektywistycznej.
Dane osobowe zbierane poprzez formularz kontaktu zamieszczony na
stronie https://www.aww.org.pl/ obejmują adres e -mail, który służy
do identyfikacji Klienta, nawiązania z nim kontaktu, przekazania
informacji o usłudze detektywistycznej, jej wycenie, ewentualnie
podpisania i realizacji umowy.
Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO
dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji
handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w
celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2
Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku –
Prawo Telekomunikacyjne.
Dane Osobowe Klienta mogą być przetwarzane również na podstawie:
obowiązujących przepisów prawa – gdy przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. gdy na
bazie przepisów podatkowych lub rachunkowych Administrator rozlicza
zawarte umowy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
niezbędności do innych niż wymienione powyżej celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora lub przez stronę trzecią, w szczególności do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń .(art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
§3. Okres przetwarzania danych osobowych i procedura
Zgodnie z art. 28b ust. 1 ustawy po zrealizowaniu usługi
detektywistycznej detektyw lub zatrudniający go przedsiębiorca
obowiązany jest przekazać zleceniodawcy dane
osobowe zebrane podczas wykonywania czynności, o których mowa w art. 2
ust. 1.
Zgodnie z art. 28 ust.2 ustawy w przypadku rezygnacji zleceniodawcy z
odbioru danych osobowych zebranych podczas wykonywania czynności, o
których mowa w art. 2 ust. 1, albo nieodebrania ich w ustalonym terminie
dane te podlegają zniszczeniu po upływie 5 lat od dnia zakończenia
realizacji usługi detektywistycznej, nie później niż bezpośrednio po
wykreśleniu przedsiębiorcy z rejestru.
Z czynności opisanych powyżej detektyw lub zatrudniający go
przedsiębiorca sporządza notatkę, którą dołącza do księgi realizacji
umowy. Notatka zawiera: informację o przekazaniu albo zniszczeniu
przetwarzanych danych osobowych oraz opis tej czynności, datę
przekazania lub zniszczenia przetwarzanych danych osobowych, podpis
zleceniodawcy, w przypadku odebrania przetwarzanych danych osobowych,
oraz podpis sporządzającego notatkę.
Niszczenie przetwarzanych danych osobowych przez detektywa odbywa
się w obecności przedsiębiorcy lub wyznaczonej przez niego osoby.
Przedsiębiorca lub wyznaczona przez niego osoba podpisuje notatkę, o
której mowa powyżej.
Detektyw lub zatrudniający go przedsiębiorca może przekazać dane
osobowe zebrane w toku wykonywania czynności, o których mowa w art. 2
ust. 1, wyłącznie innemu detektywowi wyznaczonemu przez przedsiębiorcę
do współdziałania w ramach realizowanej usługi detektywistycznej albo do
przejęcia dalszej realizacji usługi detektywistycznej.
Do przetwarzania danych osobowych zebranych w toku wykonywania
czynności, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy, nie stosuje się
przepisów art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 lit. a, c i g RODO.
Dane osobowe zbierane poprzez formularze nas stronie
https://www.aww.org.pl/ będą przetwarzane przez Administratora przez
czas niezbędny do wyceny usług, przez czas trwania negocjacji
zmierzających do podpisania umowy, a dalej przez czas wykonania umowy
czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym Administrator jest
obowiązany do przechowywania dokumentów sprzedaży oraz dochodzenia
roszczeń.
Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez
Administratora wynika z przepisów prawa, ze zgody klienta, oraz zakresu
usług z jakich korzysta klient.
§4. Twoje prawa w ochronie danych osobowych
Masz prawo :
dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), z zastrzeżeniem,
iż do przetwarzania danych osobowych zebranych w toku wykonywania
czynności, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy, nie stosuje się
przepisów art. 15 ust. 1 lit. a, c i g RODO.
sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)
usunięcia swoich danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym” – art. 17 RODO )
ograniczenia przetwarzania sowich danych osobowych (art. 18 RODO)
przenoszenia swoich danych osobowych (ar. 20 RODO )
do sprzeciwu -art. 21 RODO
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO, masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. Jego strona internetowa dostępna jest pod tym adresem:
https://uodo.gov.pl/ .
W każdym czasie zgoda na przetwarzanie danych osobowych może
być cofnięta. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych nie ma wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanych przez Administratora
na podstawie zgody przed jej cofnięcie.
POLITYKA COOKIES
§ 1. Co to są pliki cookies i w jakim celu są stosowane w stosunku do klientów.
Pliki
cookies to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i
zapisywane po stronie urządzenia końcowego Klienta w związku
korzystaniem ze strony internetowej https://www.aww.org.pl/.
Przechowuje się w nim informacje, których Administrator może
potrzebować, aby dostosować się do sposobów korzystania z niego przez
klienta i aby zbierać dane statystyczne dotyczące strony.
Stosowanie plików cookies ma na celu poprawne działanie strony
internetowej. Stosowane przez Administratora pliki „cookies” są
bezpieczne dla urządzeń Klienta. W szczególności tą drogą nie jest
możliwe przedostanie się do urządzeń Klientów wirusów lub innego
niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te
pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i
dostosować Stronę Internetową indywidualnie każdemu Klientowi. Pliki
„cookies” zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.
Stosowane pliki cookies mają przede wszystkim ułatwić klientowi
korzystanie ze Strony Internetowej, poprzez zapamiętanie podanych raz
informacji, tak aby klient za każdym razem nie musiał ich podawać, jak
również pliki cookies służą dostosowaniu ich zawartości, w tym
prezentowanych reklam, do jego preferencji.
Pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do
zasady nie stanowią danych osobowych. Niektóre informacje, w zależności
od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z
konkretną osobą - a tam samym zostać uznane za dane osobowe. W stosunku
do informacji zbieranych przez pliki cookies, które mogą zostać
powiązane z konkretną osobą, zastosowanie znajdują postanowienia
Polityki Prywatności, w szczególności dotyczące praw osoby, której dane
dotyczą. Informacja dotycząca informacji zbieranych przez pliki cookies
jest również udostępniana m.in. w treści klauzuli informacyjnej
zamieszczonej w widocznym i łatwo dostępnym miejscu podczas pierwszej
wizyty w https://www.aww.org.pl/.
Klient może sprzeciwić działaniom podjętym przez Administratora, a w
przypadku wyrażenia zgody może być ona cofnięta w dowolnym momencie.
§2. Jakiego rodzaju pliki cookies są stosowane.
Administrator stosuje następujące rodzaje plików „cookies”:
Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony
Internetowej i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej
przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci
urządzenia Klienta Strony Internetowej. Mechanizm cookies sesyjnych nie
pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych
informacji poufnych z urządzenia Klienta Strony Internetowej.
Cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony
Internetowej i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie
sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich
usunięcia z urządzenia Klienta Strony Internetowej. Mechanizm cookies
trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani
żadnych informacji poufnych z urządzenia Klienta Strony Internetowej.
Cookies” „analityczne” umożliwiają lepsze poznanie sposobu
interakcji Usługobiorcy w zakresie zawartości Strony, lepiej
zorganizować jego układ. “Analityczne” „cookies” gromadzą informacje o
sposobie korzystania ze Strony Internetowej przez Usługobiorcę, typie
strony, z jakiej Usługobiorca został przekierowany, oraz liczbie
odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na stronie Strony Internetowej.
Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Usługobiorcy,
lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze Strony Internetowej.
§3. Dodatkowe informacje w sprawie cookies
Pliki „cookies” mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w
szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do
sposobu, w jaki Klient korzysta ze Strony Internetowej. W tym celu mogą
zostać zachowane informacje o ścieżce nawigacji Klienta lub czasie
pozostawania na danej stronie.
W zakresie informacji o preferencjach Klienta gromadzonych przez
sieć reklamową Google Klient może przeglądać i edytować informacje
wynikające z plików „cookies” przy pomocy narzędzia:
https://www.google.com/ads/preferences/.
Korzystamy z usług:
Google Analytics, dostarczanych przez Google Inc. (1600 Amphitheatre
Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) w celu analityki ruchu w
Serwisie. Na jej podstawie uzyskujemy statystyki pokazujące, jak Ty i
pozostali użytkownicy korzystacie z Serwisu.
Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem cookies
jest możliwe na podstawie wyrażenia zgody. Klient może samodzielnie i w
każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies”, określając
warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki „cookies”
do urządzenia Klienta. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu
poprzednim, Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki
internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą
zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować
automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki
internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na
urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach
obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania
(przeglądarki internetowej).
Klient może w każdej chwili usunąć pliki „cookies” korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
Niniejsza wersja polityki prywatności i cookies obowiązuje od dnia 31.01. 2020 r.
„Wniosek o usunięcie danych osobowych ze zbioru”
Imię i nazwisko……………………………………………………………………………
Adres zamieszkania:……………………………………………………………………
Adres korespondencyjny:……………………………………………………………………..
Kod pocztowy:………………………….Miejscowość:………………………………..
Telefon kontaktowy :…………………………………………………………………….
Adres e-mail :……………………………………………………………………………..
¨ Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych zawartych w
formularzu przez …………..………………………………. z siedzibą w ……………, przy ul.
………………… na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wyrażenie zgody jest
dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do usunięcia Pani/Pana danych z
naszych baz danych. Przetwarzanie powyższych danych ma jedynie na celu
usuniecie ich z naszego systemu.
¨ Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych zawartych w
formularzu przez …………..………………………………. z siedzibą w ……………, przy ul.
………………… na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wyrażenie zgody jest
dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do przesłania Pani/Panu
potwierdzenia usunięcia Pani danych z naszego systemu. Przetwarzanie
powyższych danych ma jedynie na celu usuniecie ich z naszego systemu
oraz przesłanie potwierdzenia usunięcia na wskazany w powyższym
formularzu adres e-mail.